«
« Célom, hogy olyan színeket, dekorációkat és helyzeteket alkossak, amelyek kényelmesebbé és harmonikusabbá tehetik az Ön életét. »
Giorgio Graesan: egy színes élet

A Graesan család élete soha nem volt fekete-fehér. Az apa, Luigi Graesan közvetlenül a háború után megalapította az ALPI COLORI-t vízbázisú festékek és pigmentporok gyártására. Két fia, Giovanni és Giorgio, nehezen tudtak lépést tartani energikus apjukkal a színes üzletvezetésben, de felvették tudását, kreatív kíváncsiságát, valamint növekedési és innovációs vágyát.

1970-ben Giovanni elindította az ALPI PARATI-t, amely tapétát gyártott, Giorgio pedig innovatív falbevonatok létrehozásához és forgalmazásához kezdett, innovatív marketingtechnikákat alkalmazva erős színekkel, végül kereskedelmi igazgatóvá vált.

1983-ban a tónusok előmozdításának szükségessége oda vezetett, hogy Giorgio megalkotta Castorót, és a tapéta alternatíváival dolgozott a falbevonatokhoz, és az előbbit Giovannira bízta.

Az első nagy változás 1987-ben következett be. Az AQUARIA piacra került, bádogba csomagolt falbevonatként. Ez volt az első igazi marketing forradalom – az otthon falait festékkel díszítették.

1990-ben megjelent a SPATULA STUHHI jelenség. Ez a természetes, kézműves, művészi dekorációs anyag izgalmas színválasztékban volt elérhető, amely soha nem volt a véletlenre bízva, hanem mindig a Color = Excitement axiómán alapult.

Azóta mindenféle színben látható – 1996-ban a "Colori di Portofino", 1999-ben a meleg "Sole di Marocco" (Marokkói Nap), 2004-ben pedig a verve és árnyalatok. életenergia New Yorkban.

2004 elején Giovanni elhagyta ezt a világot és háttérképét, és az innovációt és az optimizmust mindenki szívében hagyta, aki vele találkozott, a nyomában.

2006-ban megváltoztatta a nevét, karcsúbb társasággá válik, kiemeli a partnerekkel való kapcsolatok fontosságát, és a BARÁTOK szót kiegészítve megragadja valódi célját: egy olyan hálózat létrehozását, amely tiszteletben tartja és szívesen dolgozik az egyéni és társadalmi fejlődésért.

A legjobb kommunikációs stratégiák folyamatos keresése az igazi motorüzlet, és az üzenet egyszerűségének és következetességének módját az elmúlt években letisztult képek és tartalmak fedték le, meglovagolva az információs technológia fejlődéséből adódó hatalmas változási hullámot.

A 2012-es év egy nagy változást hoz a „Segui il tuo Istinto” bemutatásával, amely határozottan megváltoztatja felületeink határait a harmadik dimenzió segítségével, és ezáltal a felületek mélységét.

2015-ben megnyitotta első zászlóshajó üzletét Milánóban, hogy kinyilvánítsa részvételünket a design és a divat világában.